tirsdag 26. januar 2010

Et bilde sier mer en tusen ord......







Der slapp jeg 2000 ord!!! Jeg må si at ødeleggelsen på denne telefonen imponerer meg!! Tenk at denne fortsatt virker! Kanskje iPhone er en genial "phone" afterall...


Idag har jeg ryddet hele rommet mitt... Det er så deilig følelse rett etterpå! Tipper jeg får samme følelsen om to uker når jeg mest sannsynlig IGJEN må putte rumpen midt på gulvet for å gå igjennom alt og se om jeg IGJEN kan kaste noe jeg EGENTLIG vil spare på. Jeg skal på trening etterpå. Det blir kjekt. Da slipper jeg å sitte å se på en nervepirrende kamp mellom Norge og Danmark! Akkurat den kampen vil jeg faktisk heller komme hjem til å høre resultatet enn å sitte med knuter i magen og heie på Norge som jeg har gjort i alle den andre kampene.. Imorgen er det forresten siste samling med bylagstrenerene. Litt kjipt og litt greit :-)


Forhåpentligvis husker jeg disse tingene:




  1. Ekstra tskjorter og sokker


  2. DRIKKEFLASKER


  3. Varme klær til etter treningen


  4. Klisterball


  5. TEIP


  6. Strikk og fliseklemmer til BONGAEN som det kalles i Danmark ifløge Torben


  7. Og tilslutt, SÅKLART håndballsko og ryggstøtte.


Sånn er det...


GOD NATT

1 kommentar:

Mittyrke.no sa...

Hei Amalie! Nå er mittyrke.no endelig på luften! Sjekk ut og se hva du synes. Kom med innspill og tilbakemeldinger - og spre det glade budskapet til alle du kjenner:) Vi vet at mye jobb gjenstår mht innhold, men tror sidene uansett er gode nok til å bli publisert. Hører fra deg, du gode trofaste blogger. (Nå blir du sikkert lest av flere skal du se!) :)Lene