fredag 19. februar 2010

Bad boys goes nice?.....







Idag så jeg en sinnsykt morsomt ting.... En gutt som sto og tøffet seg foran vennene sine gikk bort til en gammel dame og spurte om hun trengte hjelp over veien !!!!!!!! Så hjalp han hun over veien.. DET VAR HELT SYKT... måtte bare si det.



Jeg glemte å blogge igår... Typisk meg når jeg egentlig burde fyre løs og være snill å blogge hveeeer dag. Jeg hadde litt mye på tarpeten igår. Jeg skulle først på UB(UngdommensBystyre)møte, så skulle jeg hjemom, for så å komme meg på "nattåpent" på Fyllingsdalen VGS. Sykt spennende skole. BA ringte og igår og spurte hvordan det gikk med søkingen, jeg svarte så langt jeg var kommet og det var en hyggelig fyr.

Idag var vi på lepra museet for "Dagen om natta"-boken kan visst bli et emne på eksamen. WOOOW, er glad jeg har fulgt med når vi har lest boken for å si det sånn!

Nå er jeg hjemme fra trening og sitter fredlig i en sofa og venter på mat. Imorgen skal jeg til byen for å kjøpe meg en jakke og resten av dagen skal jeg bare skrumpe inn på sofaen og vente til søndag på to kamper. GOD HELG !!!!!!!!! - Malla

Ingen kommentarer: