lørdag 29. mai 2010

Ellers... :P

Hei!

No sitte eg i sofaen heima, og ser på MGP Eurovision :) Det er mange utrulege flinke artistar, men eg er personleg ekstremt misnøgd med Norge i år. Didrik er søt nok, men synginga hans klarer eg meg fint utan. Det var no godt at Alexander Rybak vann i fjor, så me fekk vist at me har noko originalitet Norge og. Eg heiar no eigentleg på Ukraina, Tyskland og Island, men eg får sjå kven som stikker av med sigeren :)

No er eg ferdig med alle tentamenane mine. Eg fekk 3-ar på matte xD Det er ikkje mitt sterkaste fag, men eg ska no gjera mitt besta i 10. Klasse te å få 4 i staden for :P Så fekk eg 6- på Engelsk (YAY!) og har enno ikkje fått igjen Norsk tentamenane mine :)

Sommarferien nærmar seg og me blei nettopp ferdig med vår siste skriftlige prøve! :O No har me munnleg årsprøve igjen og så kan eg slappa av! :D

- Stina

1 kommentar:

Anonym sa...

Stinaaaa, du må blogge mere D:
du er flink<3
-Xo, Vylde