lørdag 11. juni 2011

Ålgård


Hello =)

Nå sitter jeg i huset til min kjære søster, det er kjempe fint.
Siden jeg ikke har så mye å skrive om i og med at dagen min har bestått av å sitte i en bil og i besøk og spise , tenkte jeg å vise noen bilder ;)

På fergen så jeg et fasinerende panser (vet ikke hva det heter på båter :P )

En av verdens søteste hunder. Han heter Kaffi og har hofteskade og er blind på det ene øyet og halvt blind på det andre. Stakkar liten <3

Trygve var den andre hunden de hadde, men den nektet totalt å se i kamerat. LITE FOTOGEN, men ble et fint bilde syntes jeg.

Og vi spiste kinesisk!<3 Og vi fikk ikke lykke kake, men lykke sjokolade. Likte mitt ;)
"Soon you will gain something you have always wanted"

Ooooogså har jeg sett frihetsgudinen :P Neida, det var en minikopi rett nedenfor kongeparken. Så måtte bare legge meg ned på bakken og få det til å se ut som at den var større =)

Hva har dere gjort i dag da?

Ingen kommentarer: