fredag 19. august 2011

Rihanna er helt RÅ!

Jeg var på rihanna- konsert med min søster i går, og det var drit bra, hun synger helt rått. Greit nok at hun var 45 min forsinket, men det var det hvert å vente på!!!

I dag var jeg på skolen 0815 og vi startet med å ha sånn rebusløp rundt på skole.
Vi skulle lære litt naturfag og da hadde vi et tre der det sto JA og en vegg hvor det sto NEI, og læreren hadde faktaspørsmål som vi skulle kunne, og leste de opp.

Og vi skulle gå til JA og NEI til det vi mente, et av spm var "Er røyk et av de mest fremkallende måtene å få kreft på" og jeg gikk til JA veggen og det var rett. Jeg lærte kjempe fort og husker det faktisk og mener virkelig at dette burde bli brukt, fordi vi får frisk luft (tenker klart nesten hele tiden), lærer på en annen måte enn å sitte inne og stirre på en lærer, samarbeider godt, og ler litt av det når vi svarer feil.

Ellers skolen er faktisk gøy.

Ingen kommentarer: