tirsdag 1. desember 2009

Christmas you say? ....







1. desemer. Hva er vel ikke bedre enn det! Du våkner om morgen og vil ikke reise deg for du vet at under dynen er det varmest. Likvell hopper du opp for å åpne julekalenderen og fyre på deg dunjakken før skolen starter. JULEN ER SÅ HERLIG!






Idag er det 15 dager til juleballet og 16 dager til jeg har bursdag. Det er så herlig. Jeg elsker denne måneden. HÅNDBALL EM, presanger, varm julegløgg og nybakte pepperkaker i et snøfylt Norge (FORHÅPENTLIGVIS) og familien rundt stuebordet som består av alt som forbindes med jul.






I min julekalender idag ble det en NICE suprise:






JEG BLE SÅ GLAD NÅR PAPPA HADDE BESTILT DISSE <3<3<3<3<3




Og i kinderkalenderen var det iår og som hvert år en skikkelig kaloribombe med de sykeste 12 cm-ers helene




Jul i svingen begynte idag. Jeg blir så glad av sånt. Alt som har en sammenheng med jul gjør meg noen helt sinnsykt godt humør. Det beste er vel Hjelp vi skal på juleferie filmene som går hele desember som egentlig er så tragisk at jeg holder på å le meg skakk ihjel. Noen som er enig.


Nå skal jeg nyte Greys Anatomy og kos meg med varm kakao og havreknekkebrød med hvitost.




Bob kåre meg til afrika !
Og GOD JUL !

Ingen kommentarer: