søndag 29. november 2009

follow the leader

Jeg har hatt en skikkelig lang uke! Jeg har trent fra mandag til fredag, og jeg spilte nattcup inatt. Jeg kom inn døren her hjemme klokken 05:58. Det er helt utrolig at jeg i det hele tatt er våken akkurat nå! Men nå som jeg først er våken og sitter her, så har jeg tatt meg til å rydde stuen og gangen og kjøkkenet. Jeg har også støvsuget.. STØVSUGET! Helt sant.
Så akkurat nå sitter jeg i en skikkelig perfekt stue. Jeg har og bestemt meg for en ting. Jeg skal ikke skrive om noe som har med julen å gjøre. Det er noe man gjør i desember og derfor gjør jeg det fra tirsdag av.
Jeg tar meg en liten lur og later som jeg ikke har sovet når pappa og Iben(lillebror) kommer hjem igjen.
Håper dere har hatt en fin helg!

God søndag videre.
PS! Jeg har forresten lest alle brosjyrene fra yrkesmessen jeg var på idag! INSANE! Jeg hadde en full veske og det var nok å lese!


God natt

Ingen kommentarer: