søndag 16. oktober 2011

HØSTFERIE!?

Nå i høstferien har jeg forsovet egentlig bare jobbet hos Nille.
Det har vært helt greit egentlig, sjefen er toppers, hun er hyggelig, hjelper om du trenger, og er JA, det går ikke ann å beskrive hvor takknemlig jeg er for å ha akkurat henne som sjef.
Så nå har jeg jobbet siden tirsdag, hver dag :P
Det eneste kjipe er at etter jobb så har jeg vært så sliten at jeg ikke har giddet å være med venner. For all del, jobb er viktig for å få seg penger på egen måte, men siden jeg ikke er så vant til å jobbe, har det vært litt tøft, men jeg tror nesten alle føler det slik i begynnelsen også går det over.
Men etter jobb i dag har jeg vært i familiebesøk til min kjære kusine som ble 16 år for ikke så lenge siden. Det er alltid så kosleig med slike besøk syntes jeg, for jeg er så glad i mine to kusiner som er like gamle som meg og vi tre kommer godt overens og kan snakke om alt. Det som å ha en bestevenn i sin egn familie, det er en helt fantastisk følelse. JEg setter virkelig pris på dem.
Men nå har jeg planer om å legge meg , så vi snakkes før eller siden, God natt !

Ingen kommentarer: