fredag 21. oktober 2011

Syk = KJEDSOMHET

Hellu =)

Idag har jeg vært syk med høy feber og hele pakken, men gjett hva!
Jo, læreren vår hadde bursdag i går og ble 60 år og idag skulle hun ta med kake, og jeg som er det kake monsteret var syk-.-

Men i dag har jeg ikke gjort annet enn å sett på Dagfinn Lyngbø- evolusjon og Dagfinn Lyngbø-KA e vitsen, sovet og eller bare vært på face og vært så rastløs at det burde ikke vært lov.
I dag var det nattåpent på Åsane senter og Veskanten senter, jeg hadde spart opp 500 kr som jeg skulle bruke for å kjøpe nye klær, men alt jeg fikk av støtte her hjemme var "Ikke TUCH ytterdøren, Caroline!"
Livet er så kjipt når man er syk, altså jeg var skikkelig dårlig i dag ja, men ble liksom bedre utover dagen, vedder på du har hatt samme følelsen også får du bare beskjed om at du bare var syk innenfor skolen tid, for å slippe den.

Så ellers i helgen skal jeg jobbe hos -Nille i morgen og på søndag skal Søråshøgda barnekor har konsert i Grieg Hallen for ADINA, dette er for å hjelpe fattige barn i andre land og det er noen kjente sangere som kommer og noen andre skoler som skal opptre.

TID: 1700-1900
PRIS BARN: 50 kr
PRIS VOKSEN (16) : 150 kr
??: alle pengene går til ADINA-stiftelsen

Slenger ut et bilde i tillegg jeg !

Hva kan jeg si, kjedsomhet gjør deg NYDELIG <3
NEDDA....

God Helg til alle sammen da, håper dere vil komme en tur oppom Grieg Hallen =)

-Caroline E.M. Atkins

Ingen kommentarer: