onsdag 6. oktober 2010

Slitsam Veke, ass!

Hei, alle saman!

Fy søren eg er ikkje i skule humør! Eg har nettopp hatt ei engelsk innlevering, skal ha foredrag i morgon, hadde Spansk prøve i dag og etter haustferien er det ei Norsk innlevering og ei Norsk framføring -.- Så var det denne hospiteringa då, som eg trur eg skal på den 27. Oktober eller noko slikt. Eg har, som sagt, valt Service og Samferdsel, så eg trur at vil gjer det enkelt i år og velje meg ein butikk å jobbe på.

Eg har denne litle barnslege draumen om å prøve å jobbe i leikebutikk, så eg trur eg vil prøve å spørje om plass på "Ringo" på Etne Senter (: Det høyres kjekt ut!

Ellers, så skjer det ikkje så mykje. Eg ser fram til haustferien - som eg får når denne veka er omme - og eg gler meg til å sove lenge!

Ja, eg framleis trøyt -.- Go figure!

- Stina

Ingen kommentarer: