mandag 18. oktober 2010

Tilbake på Skulen



Jepp, der var ferien ferdig! Eg har kost meg mykje, sjølv om eg ikkje gjorde noko spesielt. Eg var for det meste heime og koste meg der med syskena mine.

No har eg gått tilbake til den normale hverdagen og skal byrje med lekser, prøver og alt mulig anna. Fekk tilbake Samfunnsfag prøven om Økonomi og eg fekk en 4-er xD Hadde eigentlig ikkje forventa full pott heller, så eg var ikkje skuffa. Eg syntes prøven var vanskelig uansett. Eg er betre når det kjem til Historie xD

Hospiteringa skjer no i Oktober og eg gler meg litt til å få sjekke ut "Service og Samferdsel", sjølv om eg er litt usikker på at det er noko for meg. Eg skal i alle fall skjekke det ut og håper på at det blir bra ;)

På Torsdag/Fredag skal eg ha Norsk framføring og innlevering så eg må nok jobbe litt med det ;)

- Stina

Ingen kommentarer: