tirsdag 8. november 2011

Fit For Fight - dagen

Heihei =)

I dag gikk vi opp Lyderhorn, vi møtte gry tidlig i byen og tok bussen opp til gravdalen og gikk derifra.

Hele fjellet besto av kulde og tåke, meg og Mari var giddalaus og gikk bakerst sånn cirka HELE tiden.. Og på vei ned så måtte vi gå ned den sykeste bratte bakken, og tror du ikke jeg klarte å gå på trynet, joda, det gjorde jeg. Men ikke i de bratte bakkene jeg gikk på trynet der det var flatt, fatter ikke at det er mulig.

Ellers har jeg bare tatt meg en dusj og sitter nå her og gjør lekser, har liksom ikke hatt en sånn spesiell dag :P :P
Nesten i starten, tok jeg et vannbilde :P

Også så vi slutten på tåken og du aner ikke hvor stor glede det var =D

Oooog når vi kom over den tenkte vi "Tåke? Neida, ikke i det hele tatt!" dette tåkedritet hadde vi gått i hele veien nesten...

- Har du noe du liker å trene, eller noen treningstips ??

-Caroline M.Atkins

Ingen kommentarer: