onsdag 9. november 2011

Praksis

Vi har to dager i uken vi ikke er på skolen , og merker jeg klarer å konsentrere meg mer når jeg er litt vekke fra skolen.

I dag var jeg i praksis på eldresenteret. Det som var litt kjipt var at jeg fikk vite nesten med en gang jeg kom at vi hadde 3 som hadde dødd i løpet av forije uke, dette var to av de som jeg hadde fått lit god kontakt med, så jeg tok det sikkert litt mer nært meg enn jeg behøvde.

Men ellers tok meg og Christina med oss en på cafe og handletur, var kjempe koselig, hun er en fantastisk dame og snakke kjempe masse. Jeg merker at det er bare koseligere for vær gang, jeg lærerer masse, opplever mye og blir kjent med nye.

Alt jeg kan si er at jeg STORTRIVES!

Ellers i dag har jeg bare sovet, og gleder meg til å ta av strengen i morgen =D Små gleder vet dere!

- Caroline M.Atkins

Ingen kommentarer: