mandag 12. april 2010

Travel ! :(

Hei, folkens!

Denne veka har eg ekstremt lite tid så derfor unnskylder eg for at eg ikkje kommer til å oppdatere bloggen denne veka. Eg kan heldigvis sei at eg ferdig med rapportane mine for arbeidsdagane og hospiteringa, og derfor har eg spart LITT tid. Ja, bare litt. Eg går på noko som heiter "Drama" og me har framsying på Fredag, noko som gjer at eg kommer til å være på farten heile veka. For ikkje å snakka om at eg på Onsdag skal ha heime dag og lage middag, dessert og bakverk for heile familien.

Som sagt, det blir ei travel veke for meg og når me i tilegg legger til leksene mine håpar eg at dykk forstår kvifor det minkar med innlegg i bloggen xD Eg skal skrive meir etter denne veka og snart skal me jo ha denne "Mini yrkesmessa" så då blir det sikkert eit langt innlegg om dette.

-Stina

Ingen kommentarer: