torsdag 22. april 2010

Wow... innlegg! :D


Hei, folkens!

Det har vore eit kjempe styr å få posta noko i det siste, men no har et skjedd nok til at det ikkje blir eit kjedelig innlegg. I går var MOT-turneen innom og eg må sei det var eit utruleg bra opplegg. Det var song, sjonglering, dans og til og med ein liten konkurranse xD Eg fekk autografen til Askil Holm og Kenneth Aksnes og nå vil MOT offisielt ha eit dikt som eg har skrevet så det var ein kjempe kjekk oppleving. Eg likar MOT organisasjonen veldeg godt og synes at arbeidet dei driver med er kjempe viktig og positivt.

Og i morgon er det altså "yrkesmesse" :O Eg synes heilt ærleg at den kom utruleg brått på. Me har ikkje fått mange timar å jobba med han på men me får nå ta det som det kjem uansett. Det er ikkje slik at me kan skifte dato akkurat. Det er i morgon og slik er det. Det blir spennande å sjå korleis det blir, men eg satse på at det går bra :) Me samla eit par ting når me var på Grannar lokalet så me har jo litt å visa då.

Eg skal og ha ein PC der bloggen min skal visast :)

Det er og mykje anna som skjer for tida. Konfirmasjonen min kjem mot mot meg med stormskritt og eg gler meg skikkelig. For dei som ikkje veit det så tar eg Humanetisk Konfirmasjon og eg må sei at det eg ikkje angrar på vale mitt. Eg har vorte utruleg nøgd med heila greia og eg anbefale verkelig folk til å prøve det ut. Uansett, eg skal Konfirmere meg den 8. Mai så då blir det spennande å sjå koss det går. Eg har begynt å gå rundt i bunadskoa mine og har nå fått beskjed om at bunaden min er klar :)

Eg skal sjå om eg får begynne å legga ut fleire innlegg snart. Blir nok eit i morgon! Ønsk meg lykke til med "Yrkesmessa"!

- Stina

Ingen kommentarer: