lørdag 24. april 2010

Yrkes Messa!

Hei Alle Saman!

Her kjem blogg-inlegget av "Yrkes-Messa". Den gjekk kjempe fint og me koste oss (Spesielt sidan me fekk brownies etterpå) =)

Det var kjekt å få vise fram ting me hadde jobba med gjennom denne perioden og det var mykje kult å sjå på. Nokon hadde tatt med seg ein Robot, nokon hadde laga ei "fake" kake og mykje anna.

Eg tok mange bilete som eg håpar dykk drar litt nytte av! Det var ei nokså vellykka messe. Det var elevar som hadde vore på Omsorgsenteret, lokalavisa (Kremt, kremt, blant anna meg!), Gina Tricot og Bolia i Stavanger, barnehagen, Bakeriet, osv... Nesten alt hadde å gjera med skulane som me valde å sjå på!

Er ikkje så veldig mykje meir å sei. Se på bildene og følg bloggen framover ;D Blir litt lite å skrive om nå, men eg kan jo klage meg øve Tentamenar og eg kan sikkert blogge litt om Konfirmasjonen min!

- Stina











































Ingen kommentarer: