tirsdag 6. april 2010

Tilbake på Skulen!

Heisann!

Det har vert mange ting som har skjedd i påsken, noko som er grunnen til at eg ikkje blogget. Eg hadde blant anna besøk av slekta mi. Både på mamma og pappa si side, så eg hadde det kjekt, men lite blogging og eg ska sei heilt ærlig at noko som har med "Min Vei" å gjera ikkje trengte seg inn akkurat. Men no er eg tilbake på skulen og er nøydt til å skrive to rapportar -.- Ein for hospiteringa og ein for dei tre dagane eg var på jobb. Etter det skal me, som sagt, ha ei lita "Mini Yrkes Messe" for å vise 8. klasse kva me har gjort i det siste. Eg har ikkje starta med rapportane mine, men det kjem vel til meg i løpet av veka xD

Så er det tentamen på Torsdag (Engelsk) noko eg gleder meg til. Eg har ikkje mykje i mot tentamenar. Det er bare mattetentamen eg gruer meg som ein baby til kvart år, men den kjem heldigvis ikkje heilt enda. Eg har óg mykje anna som skjer rundt meg nå. Konfirmasjon, prøvar, lekser, fotballkampar osv...

Så det skjer mykje, men eg skal sjølvsagt blogge om det xD

I dag spelte me fotballkamp mot Vindafjord og tapte 3-1 -.- Men det kunne vel ha vert verre.
No skal eg kose meg med å sjå "A Very Potter Musical" på YouTube og så får me sjå om eg ikkje får gjort noko skulearbeid i morgon xD

- Stina

Ingen kommentarer: