fredag 13. november 2009

bloglife going on'



Da var bloggen igang. Utrolig kjekt å bli invitert som forfatter for nettsiden Mittyrke.no ( sjekk ut lanseringen av siden 2. desember! ) Når man skal blogge burde man vel presentere seg selv først. Mitt navn er Amalie Charlotte Løvaas Flæthe. Jeg går på Lynghaug skole og er SNART 15 år. Som tiendeklassing er eksamenspresset ikke langt unna. Det er vel forsovet ikke søknadsfristen til vidergående heller. Det er vel igrunn det jeg kommer til å blogge om. Everyday life mot søknadsfrister og eksamen. Noen som gleder seg? Idag er det faktisk 138 dager til søknadsfristen skal inn. Det vil si at jeg har 138 dager på meg til å finne ut hva jeg vil med livet! Skremmende ikke sant? Jaja, jeg er ikke aleine. Et par hundre tusen til rundt om i landet som har 138 dager på seg!
Men først holder jeg meg til gleden av juleferie!
Vi blogges!
-Amalie

1 kommentar:

Mittyrke.no sa...

Takk for engasjementet ditt, Amalie! Nå er vi i gang. Jeg gleder meg til å følge med på det du skriver.

Lene