mandag 23. november 2009

brudekjoler og regnvær



Du store Afrika. Jeg sitter og ser på brudekjoler! Hehe, drømte inatt at jeg skulle gifte meg.


Jeg hadde en utsatt musikkprøve idag! Egentlig hadde jeg ingen kontroll med tanke på at min spanske tante og onkelen min kom innom med mandariner og sjokolade. Hvem takker vel nei til det?! Så da var vi ON. Musikkprøven gikk faktisk mye bedre enn forventet! Jeg fikk søren meg 4! Kan selvfølgelig bedre det, men litt greit at man kan ha noe å strekke seg etter.




Jeg er lei av regn. Syns det regner litt mye for tiden. Ikke så kjekt. Men da er det oppmuntrende med varme jakker og studenter som ikke tenker over at du sitter med jakken på inne! Nå fyrer jeg ut et bilde her på bloggen og skriver videre når jeg får tid. Tar litt tid mellom hvert innlegg, jeg vet! Er så opptatt jeg vettu. Trening og skole. Tar jo hele livet ditt! Satt forresten å leste litt og BHG idag, virker som en skikkelig god skole!




Have a finfin dag videre!




one upon a time hadde jeg langt hår. Så stakk det av !

Ingen kommentarer: