fredag 20. november 2009

i got a feeling....



that idag is gonna be dead shit boring. Jeg har lekser å gjøre på en ferdag. LEKSER som i ordet lekser som er relatert til skole... DET ER UTROLIG! Jeg har faktisk tatt meg til til å lage en printscrean idag av meg og frøken amalie nummer 2. take a look at this :


det var egentlig veldig lite, men jaja. gøyt å vrenge litt fjes noen ganger på blogginnleggene.

Jeg har fått et problem. Jeg har et ekstremt stort behov for å dumme meg. Det er faktsik helt utrolig.... bare se på det her:

er ikke hver dag du ser en ung jente som spør politiet om et snapshot....
men det var igrunn er snill politimann så det var jo kjekt.
hvis du ser ekstra nøye etter så legger du også merke til det sinnsykt fete plasteret over høyre øyet mitt. litt småflaut kan man vel si... herregud. jeg har enda ikke vendt meg til at den døren går innover.. og jeg har faktisk bodd i denne leiligheten her siden åttendeklasse !! jaja. en gang må man lære og forhåpentligvis blir det ikke flere av de der bloopersene !
skal du noe kjekt i helgen ? noen andre som lider av leksepress selvom det er helg ?
jeg har musikkprøve på mandag og !
det kan jo virkelig ikke bli bedre enn det her, men så er det jo igrunn veldig kjekt å ha det litt hektisk og :D "you don't need time, you need a deadline to do something!"
GOD HELG !

2 kommentarer:

Anonym sa...

koseligt å ha på web sant ? ;)

Mittyrke.no sa...

Hei Amalie! Du er god på bloggingen, gitt! Men denne kjekke politimannen - snakket du ikke med ham litt om politiskolen og yrkesvalget hans når du først hadde hans oppmerksomhet?

;)fra Lene