onsdag 25. november 2009

fotballcuper, dukkebilder og ukens "litt på kanten"


Hei igjen! Beklager litt dårlig blogging, men jeg har hatt en del å gjøre på både skolen og på håndballtrening. Nå sitter jeg i sengen min med pcen på fanget og venter på The Mentalist og varme ryndstykker laget av mams og Inge. Jeg er totalt forelsket i alt som heter mat og tv og ordet: chill.






FOTBALLCUPER: Jeg skal spille 24-cup i helgen! Må si jeg kvigleder meg utrolig. Jeg spiller egentlig ikke fotball, men skal steppe inn som keeper. Noe som faktisk kan bli meget kjekt!


DUKKEBILDER:







jeg trenger ikke si mer :-)



UKENS LITT PÅ KANTEN:




Uten å tenke over det så har jeg blitt sittende å spise på EOSen min siden jeg kjøpte den for to uker siden. Det er en helt sinnsykt avhengighet og jeg har klumper i munnen med tilsetningssmak i sammenskviste... eeeeesj :-)





jeg har den lysegrønne. LOVE!


Men nå er det rundstykker, The Mentalist(slutten) så ROYAL PAINS !!!!!

Jeg anbefaler den serien til det fulleste!









Hver onsdag klokken 22:30 (litt sent) går dette programmet.

Jeg får så utrolig lyst å bli skuespiller eller en skikkelig genial lege av å se på det.

ANBEFALES !!!


- Amalie


God natt !











Ingen kommentarer: