fredag 26. mars 2010

Tre dagar på Jobb!

Hei!

Eg hadde eigentlig planlagt å skrive kvar dag eg var på jobb, men det viste seg å bli velidig vanskelig. På Onsdag var eg så trøyt at eg trur eg sovna med ein gong eg kom meg i seng, medan på Torsdag dro eg til Haugesund rett etter jobb for eg skulle på Kurt Nilsen konsert med Elin Gaustad som gjest og kom ikkje heim før kl.23.00! Det var ein skikkelig konge konsert, men eg var så trøyt etterpå at eg stupte i senga.

MEN i dag har eg nok med tid! Det er endelig PÅSKEFERIE og eg har meir enn nok tid til å blogge, sjølv om det blir mest om meg og ikkje om det som eg faktisk held på med akkurat no. Men før eg kan ta ferie skal eg komme med ein kjapp oppsummering av dei tre dagane eg har vore i Grannar!


På Onsdag var det veldig travelt på Grannar-lokalet, og dermed var det vanskeleg for dei å gi oss arbeid, men det gjorde ikkje så mykje for eg fekk observera dei på grafisk-avdelig og fekk sjå korleis ei Avis er bygd opp og korleis dei gjere det. Med andre ord: Det var faktisk veldig interessant å berre sjå på! Men heilt til slutt fekk eg og Torbjørn frå klassen, som og var i Grannar, lov til å teste ut på "Indesign" og fikse litt på annonser.

På Torsdag derimot fekk eg litt meir å gjere. Då fekk eg og Torbjørn bli med på "Oppdrag" og ta bilete og intervjue. Me var journalistar rett og slett ;D Det blei veldig bra og me fekk tatt mange bilete og intervjuet blei vellykka, med litt hjelp frå ho som faktisk ER journalist og tok oss med ut på tur :)

I dag har fekk me skrive 2 Notis og deretter fekk me sjå litt kva Redaktøren held på med. Heilt til sist var eg tilbake på grafisk-avdelig og såg på når dei jobba med annonser og sider i avisa. Det er mykje jobb og eg såg at det var travelt rett før dei hadde deadline. Men eg fekk i alle fall sjå mykje av kva som skjer når ein lagar ei avis og eg blei veldig fasinert over korleis alt berre falt på plass.

Eg har og skjønt at eg må byrja å læra meg med Mac-PC fordi det kan kome til nytte ein dag xD Det kan vera veldig vanskelig å vera på ein slik jobb om du ikkje finn det spor ut av Apple-pc-ane dei har der. Heldigvis for meg har pappa blitt heilt "obsessed" med Mac, så då har eg fått lært litt når me har to i hus! :D

NB! Eg skulle gjerne ha lagt ut bilete som sikker mange ville hatt, men eg fekk beskjed om at bileta eg tok skulle ikkje publiserast på nettet og eg må respektere Grannar å gjere som eg får beskjed om! Det betyr og at det ikkje blei nokon filmsnuttar heller, men fortvil ikkje. Eg trur eg kan legga innpå litt bilete av den litle "Mini Yrkes og Utdanningsmessa" me skal ha på skulen etter Påske!

Ellers vil eg ynskje alle ei riktig god påske! Eg veit i alle fall om EI som skal kose seg i ferien!

- Stina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempebra blogg, Stina :)
Det er fryktelig spennende den, spesielt siden vi tenker oss noe i samme retning når det gjelder yrke ;D
Har en utplasseringsdag etter påske, da skal jeg jobbe på den gamle skolen min og være lærer til 3. og 7. klssinger XD Ikke at jeg har lyst til å bli lærer ellerno, hvertfall ikke i grunnskolen :P
Og så skal vi på besøk på VGS hjemme på Hitra. Det kjipe er at de ikke har Medie-linje der. Kommer uansett ikke til å gå på Hitra VGS, flytter garantert til Trondheim når den tiden kommer;) Men det blir gøy å besøke VGS likevel, spesielt guttene på Studiespesialiserings-linja x'D
Stå på med bloggen videre, og alle fanfic'ene dine! Jeg følger fremdeles med på FFnet, vet du :)
-Vilde aka Vylde.Kuznetsov.Hiwatari.

Ingrid sa...

Virke som du har hatt det kjekt på jobb då! :)