tirsdag 23. mars 2010

Dagen Før!

Heisann!

I morgon er fyrste dagen på jobb :O Eg skal jobbe for lokalavisa "Grannar", så det blir veldig spennande. Grannar har deadline i morgon, noko som vil seie at det blir mykje "skygging" på meg, men eg får gjere det beste ut av det. Skal holde meg mest på den grafiske avdelinga i morgon, men eg håpar jo at eg får sjå litt meir av arbeidsplassen enn bare den avdelinga. Eg veit ikkje sikkert om journalist er noko som passer for meg sjølv om eg liker å skrive. Eg skriver bare Fiction in fritida og eg likar ikkje spesielt godt å skrive saktekstar viss eg kan få skrive fiction på tentamen :P Tentamen er og noko som kjem opp snart. To dagar etter påskeferien, som me får på Fredag, så skal eg ha den siste Engelsk tentamen for i år. Eg gler meg faktisk. Engelsk er garantert eit av favoritt faga mine! Eg skriv Fiction på Engelsk nå, så eg håpar at Tentamen går fint! Og så håpar eg sjølvsagt at dei 3 dagane på jobb som eg skal ha går fint. Eg er eigentleg litt nervøs!

- Stina

2 kommentarer:

Mittyrke.no sa...

Lykke til, Stina! Blir spennende å lese om hospiteringen din. Håper du har mulighet til å bruke bloggen til å føre logg over det du opplever, at du tar bilder (som du publiserer på Min Vei) og gjerne en filmsnutt eller flere;) Du gjør en kjempe jobb som bloggforfatter. Tusen takk for det!

Ingrid sa...

Hadde du det kjekt på jobb? :)
Håper på bilder! :D