lørdag 13. mars 2010

Helg!

Hei!

Det er ikkje så mykje å blogge om i dag xD Eg har fri då og det er vel noko me alle setter pris på. Skule miljøet mitt er flott det, men ingenting er så godt som å ha fri. Akkurat no sitt eg på fjellet i leilegheita me leige og kjenner lukta av pinnekjøtt. Eg er på Haukeli med familien min og tante, onkel og dei to søskenbarna mine.
Eg kan heilt ærleg sei at eg ikkje tenke på skulen ein plass i helgene, med mindre eg har ein prøve på måndagen xP

Ja, eg har ikkje så mykje å skrive om elles. Eg har eit roleg liv akkurat no og gleder meg til å kose meg med pinnekjøtt i dag ;D

- Stina

3 kommentarer:

Torbjørn sa...

mmmm... pinnekjøtt:) Heilt enig, digg med fri :D

Margit :D sa...

Hørrest herligt ut Stina ! ;D

Therese sa...

Hei Stina!

Eg har lese det du har skrive. Det var spanande. Du er flink! Eg gler meg til å lesa meir!